26 november 2015

How to Henna

Hallo allemaal! 

Precies een week geleden heb ik mijn eerste eigen Henna-workshop gegeven op een middelbare school in Alphen aan de Rijn. Ik heb ongeveer 50 leerlingen begeleid (wel in twee delen). Ik vond het superleuk om te doen! Het was echt een leuke ervaring. De leerlingen deden leuk mee, het tatoeëren ging goed en ja, mij vonden ze ook leuk als workshopleider. Zeker prima. 

In deze blogpost wil ik jullie een aantal creaties laten zien die leerlingen zelf hebben ontworpen en later gezet. Bij wat lastigere delen heb ik geholpen, maar ze hebben het grootste deel zelf voor elkaar gekregen! Make mama proud. 



De rechter tattoo is wel mede mogelijk gemaakt door ontwerp-sjablonen. Maar alsnog, well done! 



Kijk, wat een prachtig eindresultaat. Deze zit zeker in de top 3 beste Henna-tattoos van deze dag! 



Een goed begin is het halve werk. 


Hartjes en stipjes gaan goed samen.


Een lief uiltje. Hoe cool?



Prachtig ontwerp! Love this one. 


Het hoeft niet eens heel uitgebreid. Het ziet er hoe dan ook leuk uit. 




Ik ben heel trots op mijn leerlingen van deze dag! Dit was voor de meesten de eerste keer Henna tatoeëren en ik vind dat ze het supergoed hebben gedaan! 






Hierboven nog een paar foto's van de eerste Henna-ronde. Het is altijd lastig om de beste foto uit te kiezen, dus ja. Vandaar. Bam. Vier is oké. 


Eindig de dag met een selfie op Snapchat. Add the girl: xfilizgenc! 

XOXO

P.S. Lijkt zo'n henna-workshop jou ook leuk? Wil je je klas verrassen met iets nieuws? Dan ben ik te bereiken! Stuur een mail naar filizgenc@live.nl met als onderwerp 'How to Henna'. Misschien kom ik dan wel naar jou toe! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten