22 januari 2016

Dubai: What. To. Visit?

Hi guys! And girls. 

In de kerstvakantie was ik twee weken in Istanbul en ik vond het eigenlijk niet zo erg om weer terug te gaan naar Nederland. Want ik wist dat ik dan een maandje later weer weg zou gaan. En die maand vliegt voorbij! Want over ongeveer tien dagen vertrek ik naar Dubai! Whuuuut? 

Omdat ik er voor heb gekozen om over Istanbul niet te posten (want ik heb Instagram volgespamd met foto's: @cnegzi), ga ik keihard posten over Dubai. Want Dubai is awesome. Althans, dat fluisteren de foto's in m'n oor. Maar als ik keihard over Dubai wil gaan posten, moet het een keiharde vakantie worden. En wat is een keiharde vakantie zonder keiharde plannen? Zacht. Ha. Hieronder heb ik een Top 10 To Visit In Dubidubidoo. Dubai. 

1. The Burj Al Arab



2. The Burj Khalifa 



3. The dancing fountains of Dubai 


4. Gurananak Darbar Sikh Temple 


5. Palm Jumeirah 


6. The Jumeirah Mosque



7. The Emirate Towers

 

8. Dubai Aquarium & Underwater Zoo 



9. Marina beach 



10. My nieces house 

Waar ik sowieso heen moet gaan en waar ik sowieso heenga is het huis van mijn nicht! Die woont nu in Dubai, dus het is wel zo gezellig om langs te gaan. By te way, ze woont in een f*cking awesome appartement. Zwembad op het dak. Prima. 

Dit was mijn top 10! Je weet nooit hoe een vakantie echt zal lopen, maar het is goed om een back-upplan te hebben. Tot over een tijdje :).

Dubye! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten